Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥ.


Να γίνει το θέλημα το δικό Σου,Θέε Μου,
Και όχι το δικό μου.

Ουράνιε Πατέρα Μου, άκουσα πως ένας Άγιος οταν έκανε την προσευχή Του, δεν σου ζητούσε τίποτα,παρά μόνο πρόφερε τα γράμματα της αλφαβήτου και Σου έλεγε τα εξής:

"Κύριε Μου, πάρε αυτά τα γράμματα και σχημάτισε Εσύ όποια λέξη θέλεις. 

 

 

 

Θέλεις την λέξη επιτυχία;

Σ΄ευχαριστώ αλλά
Δώσε να μην κινδυνεύσω, εξ΄αιτίας του
Εγωϊσμού που μπορεί να μου φέρει.

Θέλεις την λέξη αποτυχία;

Πάλι Σ΄ευχαριστώ
Και Σε Παρακαλώ δος μου αντοχή κι ενίσχυσε
Με να μην συντριβώ κάτω από το βάρος της.

Θέλεις την λέξη υγεία;

θα Σ ΄ευχαριστώ γιατί,είναι
Πολύτιμο αγαθό.

Θέλεις την λέξη δοκιμασία; Θα Σε ευγνωμονώ,
Γιατί γνωρίζω όποιον αγαπάς τον δοκιμάζεις."


Μετά από τέτοια προσευχή, Ουράνιε Πατέρα, 

Δεν ξέρω τι να Σου ζητήσω για την ζωή μου.

Συ μόνο γνωρίζεις τις πραγματικές μου ανάγκες, γιατί με αγαπάς 

Περισσότερο από όσο αγαπώ έγω τον εαυτό μου..

Ας γίνει το δικό σου Θελημα και όχι το δικό μου. Αμήν


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου