Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

O AΘΕΪΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΕΙ HOMO STUPIDUS Ή HOMO THEANTHROPINUS ???


(Μία κριτική στις ανοίκειες κουταμάρες, της ηλιθιας αθεϊστικής ανακοινώσεως κατά της προσφάτου σεβάσμιας εγκύκλιου του Υπουργείου Παιδείας Κύπρου)

“Ανοήμονες βιούσι ού τερπόμενοι βιούν.”

(Δημόκριτος, 470-370 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος)

Αφορμή της συντάξεως αυτού του σχολιασμού μας είναι οι πολυποίκιλες ανοησίες που δαβάσαμεν στο ανόητο ανακοινωθέν του “Ομίλου Αθέων Κύπρου” , το οποίο καταφέρεται κατά του αξιοτίμου και εντίμου κυρίου Υπουργού Παιδείας κ. Κώστα Καδή αλλά και κατά του μαθήματος των θρησκευτικών!




Δεν έχουμε σκοπό να συνηγορήσουμεν υπέρ του αξιοτίμου κυρίου υπουργού, διότι πιστεύουμεν ακράδαντα, ότι έχει όλους τους τρόπους και τα μέσα για να συγυρίσει δεόντως τους ανεπρόκοπους και αθλίους αθέους!

Ηχηρό χαστούκι φυσικά, κατά των ανοήτων αΘέων, είναι η εγκύκλιος [1] του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού, της Κύπρου μας!

Μακάρι να παρατηρούσαμεν τα όμοια και στο αδελφό Υπουργείο της μητέρας πατρίδας Ελλάδος, αλλά εκεί ως γνωστόν, κουμάντο κάνει ο ΚΑΙΡΟΣκόπος
κ. Σταύρος Γιαγκάζογλου
και λοιπά άλλα μασονικά τσιράκια τουτέστιν, έχει εμπεδοθεί στην συνείδησή μας, ότι το Ελλα-δικό μας Υπουργείο, αποκαλείται και ως «Υπουργείο Αθεϊστικής Παιδείας και Μασονικών θρησκευμάτων» δηλαδή, συγκρ(η)τιστική θρησκευτική παιδεία και αγωγή, μία κυριολεκτικά, θρησκειολογική σαλάτα ή και θεολογική σαλάτα, α λά καισαροπάπισμους (ουδεμία σχέση με την Ceasar's salad!), προς εμπέδωση του «λαϊκού και μαθητικού» Πανθρησκειακού και Παναιρετικού Οικουμενισμού!

Πάμε να δούμε τα του οίκου μας, εν νήσω Κύπρω τώρα...!

Ερωτούν ανοήτως, οι φίλτατοι Κύπριοι άθεοι, τον έντιμο κύριο υπουργό μας [2]: «Θεωρούμε όμως ότι η ελευθερία της θρησκείας είναι ανθρώπινο δικαίωμα καθ’όλη τη ζωή του ανθρώπου και κανένα παιδί δε δεσμεύεται σε μία θρησκεία με το που έρχεται στον κόσμο. Γιατί λοιπόν η απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών να είναι αποκλειστικό δικαίωμα των μη Χριστιανών Ορθόδοξων μαθητών; Γιατί τόσες διαδικασίες, αιτήματα, σχόλια από τον διευθυντή και η ανάγκη για έγκριση από το Επαρχιακό Γραφείο Παιδείας;»!

Απορεί κανείς ειλικρινά, τι να σχολιάσει και εάν αξίζει τον κόπο στην τελική να σχολιάζουμε κάθε τρείς και λίγο, αθεϊστικές εξυπνοβλακείες (;!!!)
Ωστόσο, επειδή το διακόνημά μας είναι, να ασχολούμαστε με τους λογής-λογής Αντιχρίστους και Γραικύλους του έθνους της Ρωμηοσύνης και Ρωμανίας μας, καθηκόντως θα πρέπει να εκφράσουμε δύο και χίλια-δύο φωνήεντα και γραφθέντα, κατά αυτών των αΘεϊστικών υποκειμένων!

Πάμε να διατυπώσουμεν τρείς αράδες τότε...

Μήπως κύριοι άθεοι, το παιδί θα έπρεπε να μην δεσμεύεται και σε ποιά οικογένεια θα πρέπει να συμβιώνει;

Γιατί να εστιάζουμε μονόφθλαμα, μόνο στα περί της θρησκείας και Χριστιανικής αγωγής;

Θέλει δικαιώματα το παιδί;

Να λάβει δικαιώματα τότε!

Στην ίδια ανοητίζουσα λογική σας, θα πρέπει να έχουν καθολική ισχύ και στα άλλα λογής μαθήματα, έτσι;

Γιατί σώνει και καλά κύριοι άθεοι να παραμένουμε ρατσιστικά κολλημένοι εις το μάθημα των θρησκευτικών;

Για να εμπεδώσουμεν τον Αθεϊσμό στην χώρα μας;

Έχει κάμει κανείς χαΐριν ή είδεν άσπρην μέρα, εντός του βόθρου του Αθεϊσμού;

Γιατί να μην έχει το παιδάκι, το ανθρώπινο δικαίωμα, να αποφασίζει και ποιάν γλώσσα, ποιάν ιστορία και σε ποιάν πατρίδα να διαβιώνει;

Γιατί σώνει και καλά να διδάσκονται την Ελληνική Γλώσσα στα σκολειά μας και όχι την Τουρκική, λόγου χάριν;

Γιατί να διδάσκονται Ιστορία και Μαθηματικά και να μην έχουν το ανθρώπινο δικαίωμα της ελευθερίας των επιλογών σε άπαντα τα επι μέρους γνωσιολογικά αντικείμενα και μαθήματα;


Είναι ή όχι εύλογα και λογικά τα ερωτήματα μας;

Αλλά και πάλιν το ψυχωτικό πρόβλημα των αΘέων, είναι και θα είναι άχρι της συντελείας το μάθημα της θρησκευτικής αγωγής...!

Γράφουν επίσης οι φίλοι άθεοι: «Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε τον κύριο Καδή τη δική μας άποψη για το θέμα: ότι ο ρόλος του σχολείου δεν είναι η θρησκευτική κατήχηση αλλά η σωστή και αντικειμενική διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας ώστε αυτά μεγαλώνοντας να είναι πλέον μορφωμένοι, κριτικά σκεπτόμενοι ενεργοί πολίτες, ικανοί να ανταγωνιστούν σε ένα παγκόσμιο πλέον καπιταλιστικό περιβάλλον. Ενθαρρύνουμε τον κύριο Καδή να μελετήσει τη επιστημονική/ακαδημαϊκή βιβλιογραφία για το πως η θρησκευτική κατήχηση επηρεάζει αρνητικά την κριτική σκέψη των παιδιών.»!

Έχει ιδιαίτερη ανάγκη να ερωτήσει, ο έντιμος κύριος υπουργός ή η Ορθόδοξος Εκκλησία του τόπου μας, την προσωπική άποψη των ανόητων αΘέων σε θέματα παιδείας κ.α.;

Έ τότε, γιατί μιλούσιν, τζαί λαλούσιν πελάρες;

Γιατί εκφράζουσιν άποψιν, για θέματα που δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητές των;

Έχουμε κατανοήσει κύριοι, ότι ο Αθεϊσμός δεν αποδέχεται τον Μόνο Αληθινό, Τριαδικό Θεό και Δημιουργό μας!...
Τέλος!!!

Μάλιστα το έχουμεν εμπεδώσει κύριοι άΘεοι, ότι αντί λατρείας του Τριαδικού Θεού, λατρεύετε το Εγώ σας, τα κτίσματα, την τεχνολογία, την ψευδώνυμη επιστήμη και την ύλη!

Ο πολυθεϊσμός στο απόγειό του!!!

Ούκ ελάτρευσαν την κτίσιν, οι θεόφρονες, αλλά τον Κτίσαντα, δεν λέει ο ψαλμωδός;

Οι αλλόφρονες όμως, ελάτρευσαν την στυγνή δικτατορία του στείρου και υλιστικού ορθολογισμού, καθώς φέρει τα κακόδοξα και φασιστικά δόγματα ό,τι δεν βλέπουμεν δεν υπάρχει και συνάμα δεν μπορεί, να αποδειχθεί και η ύπαρξή του...!

Ανοησίες στο τετράγωνο!!!

Είναι γνωστό όμως, ότι έργο της Πολιτείας μας δεν είναι η απόλυτη εκκλησιολογική κατήχηση!...

Η κατήχηση είναι κυρίως, έργο της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, αλλιώς προς τι η ανάγκη κατηχητικών σχολείων εκ των χιλιάδων ενοριών της Κύπρου μας, κύριοι άΘεοι;

Διπλό, το κατηχητικό;

Ένα πολιτειακό κατηχητικό και ένα εκκλησιαστικό κατηχητικό;

Ταλαίπωρα ανθρωπάκια, αυτό νομίζατε ότι γίνεται στα πολιτειακά δρώμενα της νήσου μας;

Ενώ να υποθέσουμεν, στην αθεϊστική διακυβέρνηση του ΑΚΕΛιστάν υπό προεδρίας του κ. Καταστρόφια (ούπς Χριστόφια ήθελα να πώ!), γινόταν κατήχηση στα σχολεία μας; Και τί είδους κατήχηση άραγε; Τα παραμύθια με τον Δαρβίνο και τα λοιπά κουραφέξαλα των ΕΔΟΝόπουλων;

Αλλά έχετε μάλιστα, το θράσος χιλίων κοκκινόκωλων αυστραλοπιθήκων (αυτοί δεν είναι οι πρόγονοί σας;) συν τοις άλλοις, να συμβουλεύσετε και το Υπουργείο Παιδείας, τρομάρα σας!!!

Σύμφωνα όμως, με την επιστήμη της Χριστιανικής Παιδαγωγικής, αναφέρει ο πρώην Κοσμήτωρ και Καθηγητής μας, κύριος Ιωάννης Κογκούλης [3]: «Η κατήχηση και η χριστιανική αγωγή δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν ξεκομμένες απ΄την όλη εκπαιδευτική διαδικασία, παρόλες τις θετικές ή αρνητικές κριτικές που διατυπώθηκαν κατά καιρούς για την νομιμοποίησή τους και την αποτελεσματικότητά τους.»

Ωστόσο, προσθέτει ο ίδιος: «Η κατήχηση και η χριστιανική αγωγή πρέπει να αντιμετωπιστούν κάτω απ΄την προοπτική της Εκκλησίας, η οποία βλέπει το όλο εκπαιδευτικό πρόβλημα μέσα απο την διαδικασία της σωτηρίας των ανθρώπων, αφού η αγωγή τους αποτελεί μέρος της ευαγγελικής αποστολής...»

Καταλάβατε τώρα, φίλοι αθεϊστές;

Μα που να καταλάβετε σιόρ, ετούτα τα κολυβογράμματα;

Ο λόγος της αδυναμίας σας να εγκεντρισθείτε στην χωροχρονική Κυπριακή πραγματικότητα είναι: κατά πρώτον, η εωσφορική άρνηση σας κατά του Θεανθρώπου μας και κατά δεύτερον, η σατανική αλαζωνία σας να θέσετε τους εαυτούς σας υπεράνω Αυτού και των Χριστιανών συμπολιτών σας, καθώς αρνείστε και τα αιωνόβια δικαιώματα, υπάρξεως τόσο της Εκκλησίας Του όσο και των οπαδών Του!!!

Λαλούμεν τζαι γράφουμεν, για ΤΟ απύθμενον μίσος, τζαί πέραν για πέρα, γιά τον πλέον αβυσσαλέο μισανθρωπισμόν τζαί μισανΘεανθρωπισμόν από μέρους σας, κατά, της νόρμαλ Χριστιανικής ανθρωπότητας, υπό των ανεγκέφαλων μη-νόρμαλ αθεϊστών, αλλά τζαί της νοσογόνου/οπιούχας θρησκείας των, του Αθεϊσμού αυτών!

Εκεί είναι η ουσία της αθεϊστικής αμβλυωψία σας!

Δεν έχετε πάρει χαμπάρι ακόμα, πώς Εκκλησία και Πολιτεία, τόσο στα Κυπριακά δρώμενα όσο και στα Ελλαδικά, έχουνε, και επιβάλλεται να έχουνε, σχέσεις συνεργασίας και συναλληλίας, σύμφωνα κατά πάντα, με τα Ρωμαίικα (Βυζαντινά) πρότυπα, προς χάριν της κοινωνικής συνοχής και ενότητας, των πολιτών αυτών, μια και η συντριπτική πλειονότητα των δύο ανεξάρτητων κρατών μας, είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι;(!!!)

Υποσκάπτετε μήπως, την Συνταγματική συνοχή και νομιμότητα του κράτους μας, καθώς και την πολιτειακή ομόνοια και ενότητα αναμεταξύ των συμπολιτών μας;

Διότι μάλλον, εξ΄όσων φαίνεται, ο Γραικυλισμός σας δεν έχει όρια!!!

Όταν θα αλάξει το πολιτειακό έθος μας, τα ήθη και τα έθιμα μας, και αποφασίσουμεν να γίνουμε εξωμότες Ισλαμιστές ή άθεοι διαβολιστές, ίσως τότε και μόνον τότε, να μπορούμεν να μιλούμεν σοβαρά, για Οθωμανικήν ή τζαί αθεϊστικήν αγωγήν στα σκολειά μας!

Μέχρι τούδε, εκλιπαρώ, για άκραν του τάφου σιωπήν...!

Φαίνεται, ότι δεν διδάσκεστε καθόλου απο την ιστορία, των πρώην Εκκλησιομάχων και αΘεϊστικών, Σοβιετικών καθεστώτων(;!)

Πού θα πάει όμως; Κάποιος, κάπου, κάποτε, θα ξυπνήσει σε κάποιαν φάση, της ζωής του και θα κατανοήσει τι εστί, βοθροπόταμος αθεϊσμού!

Εύχομαι μόνον, ίνα μή γίνει το ξύπνημα μετά θάνατον, διότι εν τω Άδη, ούκ έστιν αλλαγή μυαλών!

Κουλιαντιρίζουμεν (=μεταχειρίζομεν) δηλαδή, τζαι μετά θάνατον, τα ομοούσια απαράλακτα μυαλά μας, που εκουβαλούσαμεν πρό του βιολογικού, θανάτου μας!!!

Συνεχίζουνε όμως, οι Homo pithikisimus να σχολιάζουσιν, κάμποσα ανόητα και δόλια σατανικά ρήματα: «Όσον αφορά το μάθημα των θρησκευτικών, τονίζεται πως η οντολογική πλευρά του Χριστιανισμού έρχεται σε αντίθεση με τα επιστημονικά ευρήματα. Όσο και αν θέλουν κάποιοι Χριστιανοί να λένε ότι η Γένεση είναι αλληγορική και αντικατοπρίζει την πραγματική δημιουργία του σύμπαντός μας, η αλήθεια είναι πως η Γένεση αποτυγχάνει ακόμη και αλληγορικά. Έτσι το να διδάσκουμε στα παιδιά από τη μια την επιστημονική μέθοδο και τα επιστημονικά εύρηματα της κοσμολογίας και από την άλλη να διδάσκουμε τη δημιουργία όπως αναγράφεται στις Αβραμικές θρησκείες προκαλεί μία αντίθεση και διαβάλλει την επιστημονική μέθοδο που είναι το μόνο εργαλείο που έχουμε για να αντιλαμβανόμαστε το κόσμο που ζούμε, και το εργαλείο που μας έχει φέρει από τους πρώτους homo sapiens στον τεχνολογικό πολιτισμό που έχουμε σήμερα.»

Εδώ, εκφράζεται ένα μεγάλο ψέμμα!

Προσπαθούν με πιθηκίστικο τρόπο, οι άθεοι της Κύπρου, να μας εμπεδώσουσιν ως de facto ακλόνητο γεγονός, ότι ο Νεοδαρβινισμός είναι αδιαμφισβήτητο επιστημονικό γεγονός, αγνοώντας πώς, είναι μία αναπόδεικτη θεωρία, ενός παρολίγον κληρικού..., του Δαρβίνου!

Ο οποίος μάλιστα, πρωτού μας αφήσει χρόνους, αμφισβήτησε τις «επιστημονικές μελέτες» του, ακόμη και ο ίδιος, καθώς και πλήθος άλλων, σοβαρωτέρων επιστημόνων και ερευνητών της εποχής του!...

Μην πάμε, αγαπητοί μας αναγνώστες, μακράν!

Αυτό που μας λένε, με σοφιστικό και διαβολικό τον τρόπο, οι ανόητοι αθεϊστές, δεν έχει και τόση βαρύνουσα σημασία διότι κατουσίαν πρόκειται για δεινήν ανοησίαν, ενώ άπασα η αληθινή ουσία, βρίσκεται στα μη διατυπωμένα γραφθέντα των, τα οποία σκόπιμα αποφεύγουσιν να γράψουσιν, λόγω αθεϊστικής αγκυλώσεως!

Τόσα ξέρουσιν, τζαί τόσα λαλούσιν αγαπητοί μας αναγνώστες!

Λογικό, έ;

Λόγου χάριν, πλήθος σύγχρονων επιστημόνων και θετικών επιστημών, απορρίπτουσιν, την πιθηκοδημιουργία του Δαρβίνου!

Ο κόσμος, η οικουμένη, το διαδίκτυο, το έχουσιν κάμει τούμπανο(=τύμπανο), τζαί μείς κρυφόν καμάρι!


Άραγε, οι φίλοι αθεϊστές, έχουσιν παραμείνει έτη φωτός πίσω(;) απο τον κόσμο, στον Ιεροεξεταστικό αθεϊστικό μεσαίωνα της κατάμαυρης εποχής, του τρισκατάρατου Παπισμού;

Οι μίζεροι καιροσκόποι της κατζιάς(=κακιάς) στιγμής, δεν έχουσιν διαδίκτυο;

Ας κλέψουσιν που τους γείτονές των, όπως κάμνουμεν ούλλοι(=όλοι) μας!

Μία συγκεκριμένη επιστήμη, η οποία απορρίπτει το παραμυθόδραμα του πιθηκίζειν, είναι και η ιερά επιστήμη της Αστρονομίας και της Αστροφυσικής![4]

Γιατί άραγε, οι διαβολικοί άθεοι, οι θκιαολάνθρωποι(=διαβολάνθρωποι), μας αποκρύβουσιν ετούτην την αλήθκειαν;

Έχει αποδειχθεί με επιστημονικό τρόπο, η εξέλιξη μας απο τον πίθηκα, στενότατον συγγενή των αθέων, και αλλόκοτων αιρετικο-Οικουμενιστών ψευδο-ενθέων;

Όντως έχει αλήθεια ο λόγων των αΘέων, ότι η Ορθόδοξη Θεολογία της Εκκλησίας μας, μαζί με την Χριστιανική αγωγή του σχολείου μας, «διαβάλλει την επιστημονική μέθοδο»;

Και ο αθεϊσμός, καθώς διέκρινε αυτήν την σατανική διαβολή(sic) ανέτρεξε, να ασκήσει την δικαίαν(;) κριτική, κατά των χιλιόχρονων θεσμών, αξιών και παραδόσεων της πατρίδας μας;

Δαμέ τερκάζει(=ταιριάζει) σας, η θεόπνευστη παρομοία μας: Ούλοι λέσιν τζιαί πολέσιν τζι οι άΘεοι πελλοί τζεί που πονούν.


ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

1. Ποιά τα επιστημονικά και ακλόνητα επιχειρήματα των Θετικών Επιστημών και επιστημόνων μας, κατόπιν πειράματος, παρατηρήσεως, και συμπερασμάτων για την εξέλιξη της αμοιβάδας σε σαλίγκαρο, μετά σε ανθρωπίδα και πιθηκάνθρωπο και μετέπειτα σε φυσιολογικό άνθρωπο;

2. Ωστόσο, πώς είναι δυνατόν η Ορθόδοξη Θεολογία μαζί και η Αστρονομία να αμφισβητούσιν, με παρόμοια και ακλόνητα επιχειρήματα το πιθηκίσιο εκείνο, μυθολόγημα;

3. Μήπως οι θετικές επιστήμες: η Αστρονομία, η Αστροφυσική, η Φυσική, η Μηχανική, η Μαθηματική κ.α. λοιπές περίφημες επιστήμες, συνωμότησαν(!) με την Ιερά επιστήμη της Ορθοδόξου Ανθρωπολογίας και Φίλης Θεολογίας μας κατά, της ψευδωνύμου επιστήμης των Βιολόγων και Γενετιστών;

4. Την διάκριση, ψευδώνυμης με αληθινής επιστήμης, πότε και απο πού ακριβώς, θα την διδαχθούμεν και θα την μάθουμεν φίλοι μου;

5. Στην Δευτέρα Παρουσία μήπως;

6. Τις εστίν ο διάβολος και ο διαβάλων, στην προκειμένη περίπτωση που εξετάσαμεν;

7. Ο ανόητος και εωσφορικός αθεϊσμός, ή το Υπουργείο Παιδείας μας, το οποίο φροντίζει, τα μέγιστα για την άριστη και άψογη εκπαίδευση και Χριστιανική αγωγή των απογόνων μας;

Ας αποφασίσουμεν, επι τέλος, τι θέλουμεν!!!


Υστερόγραφον

Θέλουμεν να παράγουμεν: Homo Stupidus, Homo Atheismus, Homo Kokkinokolus, Ηomo Diabolus?

Ή μήπως, θέλουμεν να παράγουμεν: Homo Hominus, Ηomo Deuhominus, τουτέστιν, Homo Theanthropinus?


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

[1] http://egkyklioi.moec.gov.cy/Data/dde4231a.pdf

[2] https://www.facebook.com/AtheoiKyprou/notes

[3] Ιωάννη Β. Κογκούλη, “ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ”, ΈΚΔΟΣΗ Β΄, Εκδοτικός οίκος: Αδελφών Κυριακίδη α.ε., σσ. 426.

[4] “ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΘΕΩΡΙΑΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ (ΔΑΡΒΙΝΟΥ) ΑΠΟ ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗ”,

https://www.youtube.com/watch?v=sKYIBc3wHug


ΠΗΓΗ: http://theanthropinigonimopiisi.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου