Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ..!!!

Θα αναφερθούμε στους στίχους ενός τραγουδιού που γράφτηκε 50 χρόνια πριν:
«Οι δάσκαλοι της νεολαίας νταντάδες κόβουν στα μέτρα τους τους μαθητάδες,
κάθε σημαίας πλαισιώνουν τους ιστούς με ιδεώδεις υποτακτικούς,
που είναι στο μυαλό νωθροί μα υπακοή έχουν περισσή, τους έχω βαρεθεί». Είμαστε στ’ αλήθεια «στο μυαλό νωθροί»;;;; Σύμφωνα με τη δική μου οπτική ΝΑΙ.

Η κρίση μας είναι από νωθρή έως ανύπαρκτη, ΓΙΑΤΙ;;


Μόνον ένας «νωθρός Νους» μπορεί να βαδίζει σ’ ένα μονοπάτι που τον οδηγεί στην οδύνη και τον φόβο και ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΟΡΕΙΑ, μόνο και μόνο γιατί αυτό παρέλαβε από το παρελθόν.

Μόνον ένας «νωθρός Νους»Εμπιστεύεται τον «ΜΠΑΡΜΠΑ του ΤΟΝ ΨΕΥΤΗ».

ΑΠΟ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ για την καθημερινότητά μου;

Από τα Μαζικά Μέσα .
Δηλαδή το μαγαζί που απευθύνεται σε ΜΑΖΕΣ; Εσύ θέλεις να είσαι μια πολτοποιημένη μάζα, να σε καθοδηγούν και να σε διαμορφώνουν οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης που σε ΥΠΝΩΤΙΖΟΥΝ και σε ΑΠΟΧΑΥΝΩΝΟΥΝ;
Να μιλάς τη ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΓΛΩΣΣΑ;

Να Βλέπεις αυτό που σου έχουν υποβάλλει να δεις;
Να Ακούς αυτό που σου έχουν υποβάλλει να ακούσεις;

Ή να είσαι ΕΝΑΣ ΑΥΤΟΦΩΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΕΝΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ, που καθορίζει την πραγματικότητά του;
Ο καθένας ας αποφασίσει για τον εαυτόν του.

ΤΙ ΠΟΥΛΑΝΕ τα ΜΜΕ;

ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΕΙΔΗΣΗ και δεν το έκρυψαν ποτέ, αντίθετα το βροντοφωνάζουν:Περιμένουμε δηλαδή από τους εκπροσώπους του πανικού, τα ΜΜΕ, να μας δείξουν πως θα είμαστε χαρούμενοι και ισορροπημένοι;

Από τους εκπροσώπους της ΑΡΡΩΣΤΙΑΣ να μας μιλήσουν για την Υγεία μας;

Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΣΚΕΥΗ.
Είναι ΟΛΑ τα φερέφωνά της στην κοινωνία.
Όλες οι υπνωτισμένες και λοβοτομημένες Νοοτροπίες.

ΠΟΙΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΤΑ ΜΜΕ;
Εκπροσωπούν τα Συστήματα Εξουσίας.

ΤΙ ΛΑΟΥΣ ΘΕΛΕΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ;
Σκυφτούς, γονατισμένους και πανικόβλητους για να τους στηρίζουν,
αλλιώς δεν μπορούν να υπάρξουν.

ΠΟΙΑ ΤΕΛΙΚΑ είναι Η ΑΙΤΙΑ των Φαινομένων;

Εγώ και οι αποφάσεις μου.
Είναι προσωπική μου απόφαση να επιτρέπω να με λοβοτομούν και να με κάνουν φερέφωνο.
Είναι προσωπική μου απόφαση να ενεργοποιήσω τη Νοημοσύνη, την Ευφυΐα , την Εξυπνάδα μου για αλλαγή πορείας και ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ Αξιών και προτεραιοτήτων.Η ζωή σου δείχνει δρόμους, ΕΣΥ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ποιόν θα ακολουθήσεις.


Ξυπνήστε και βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει τότε μόνο θα ελευθερωθείτε..!!!!

Πηγή
koan-holisticenter.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου