Το Manchester Business School ζήτησε από 300 χρήστες να απαντήσουν σε ερωτήματα που αφορούσαν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούσαν τα κοινωνικά δίκτυα.
Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι άνθρωποι που δείχνουν την προτίμησή τους στο Facebook είναι πιο κοινωνικοί και εξωστρεφείς, ενώ καταφεύγουν στο facebook προκειμένου να αποφύγουν άλλες πιο απαιτητικές πηγές ενημέρωσης, όπως είναι τα άρθρα στα περιοδικά και τις εφημερίδες.
Aντίθετα,εκείνοι που επιλέγουν το Τwitter ενδιαφέρονται περισσότερο για την ενημέρωση, είναι πιο ευσυνείδητοι και ευαισθητοποιημένοι, και δηλώνουν πως προτιμούν να αντλούν πληροφορίες μέσω του συγκεκριμένου μέσου χωρίς να χρειάζεται να κοινωνικοποιηθούν.
Πηγή: onmed.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου